Öğretmenliğe Dönen Eski Yöneticiler Yıllık İzin Kullanabilir
Devlet Personel Başkanlığının 16.10.2014 tarih ve 5563 sayılı görüş yazısında "Yönetici
olarak görev yapmakta iken öğretmenliğe başlayanların öncelikle yaz
tatili ile dinlenme tatillerinde izin kullanmaları gerektiği, fakat
öğretmenliğe başladığı yıl içerisinde yaz tatili ve dinlenme
tatillerinin geçmiş olması halinde, dinlenmenin Anayasa'dan kaynaklanan
bir hak olduğu da göz önüne alınarak, ilgililerin yönetici iken
kullanamadıkları yıllık izinlerini eğitim ve öğretimde aksaklığa neden
olmayacak şekilde cari yıl içinde kullanmalarının uygun olacağı mütalaa
edilmiştir." açıklaması yapılarak,75 puanın altında değerlendirme puanı alan okul müdürlerinden görev süreleri uzatılmayıp öğretmenliğe dönenlerin yöneticilik yaptıkları sürede hak kazanıp da kullanmadıkları yıllık izinleri öğretmenliğe geçtikten sonra kullanabilecekleri açıklandı.
Bu durum, Milli Eğitim Bakanlığı İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğünün 23.10.2014 tarih ve 4791047 sayılı yazıları ile tüm il milli eğitim müdürlüklerine bildirildi.
Yorum Gönder
1.YORUMLARA ADINIZI VE ŞEHRİNİZİ YAZINIZ. BU BİLGİLER YAZILMAZSA CEVAP VERİLMEYECEKTİR
2.SORULAR ONAYLANDIKTAN SONRA YAYINLANACAKTIR.
3.GMAİL HESABI OLANLAR YORUMU YAZDIKTAN SONRA ALTTAKİ BENİ BİLGİLENDİRİ TIKLARSANIZ SORULARA VERDİĞİMİZ CEVAPLAR MAİL ADRESİNİZE GELECEKTİR
4.KÜFÜR VE ŞİDDET İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR