wb_sunny

ÖĞRETMENLERE EK ÖDEME İÇİN BAŞBAKANLA GÖRÜŞÜLÜYOR

ÖĞRETMENLERE EK ÖDEME İÇİN BAŞBAKANLA GÖRÜŞÜLÜYOR

Görüşmeler Uzadı Başbakan İle Yoğun Trafik Yaşanıyor 
Memur sendikaları ile hükümet arasında çetin pazarlaklar devam ediyor. Görüşmelerin gece yarısına kadar sürmesi bekleniyor. Görüşmelere ara verildi.
Arada Çalışma Bakanı Faruk Çelik Başbakan ile bir görüşme yaptı. Memur-Sen başkanı Ahmet Gündoğdu'nun Başbakan ile görüşmesi bekleniyor...
Eğitim Bir Sen'in ek ödeme talebiline hükümet tarafının olumlu yanıt vermemesi masayı kilitledi.Eğitim Bir sen ek ödemede ısrarcı davranıyor..
Başbakanla görüşülmeye çalışılıyor. Ek ödeme olmazsa masada uzlaşma olmayacak. Toplu sözleşme hakem heyetine kalabilir..

  
21:00
EK Ödeme Konusunda Yetkili Sendika Eğitim Bir Sen Israrcı tavrını sürdürüyor. Görüşmeler kilitlendi. Kamu İşveren Heyeti Çıkış arıyor. Başbakan Yeniden Devrede 
 

Tags

E-Posta Abonelik

Yayınlarımızdan haberdar olmak için abone olunuz.

Yorum Gönder

1.YORUMLARA ADINIZI VE ŞEHRİNİZİ YAZINIZ. BU BİLGİLER YAZILMAZSA CEVAP VERİLMEYECEKTİR
2.SORULAR ONAYLANDIKTAN SONRA YAYINLANACAKTIR.
3.GMAİL HESABI OLANLAR YORUMU YAZDIKTAN SONRA ALTTAKİ BENİ BİLGİLENDİRİ TIKLARSANIZ SORULARA VERDİĞİMİZ CEVAPLAR MAİL ADRESİNİZE GELECEKTİR
4.KÜFÜR VE ŞİDDET İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR